دومین همایش از سلسله همایشهای کاربردی در حوزه کسب و کار
«همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز»
دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد با همکاری مرکز آموزشهای آزاد دومین همایش کاربردی در حوزه کسب و کار را با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز برگزار مینماید.
در این دوره شرکت کنندگان با شناسایی نیازهای مشتریان و هدفگذاری ارتقاء فروش آشنا شده و فرا میگیرند که چگونه مشتریان خود را بر اساس ارزشی که برای سازمانشان خلق میکنند دستهبندی نموده و استراتژی تعامل با آنها را تدوین و اجرا نمایند تا مشتریان وفاداری داشته باشند.
با توجه به اهمیت این دوره، به مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی، دفاتر روابط عمومی ادارات، سازمانها و هتلها و مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و کلیه افرادی که در هر کسب و کاری به دنبال افزایش فروش، وفاداری مشتریان، توسعه فروش و ... پیشنهاد میشود در این دوره ثبت نام نموده و از این فرصت بهرهمند شوند.
طی جلسات برگزار شده با سازمان فنی و حرفهای استان، این همایش در سازمان فنی و حرفهای استان مصوب شده و به کلیه شرکتکنندگان گواهی معتبر از طرف دانشگاه صنعتی سجاد و سازمان فنی و حرفهای اعطا خواهد شد.
زمان برگزاری دوره پنجشنبه ۶ اُم دیماه سال جاری میباشد و از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ برنامهریزی شده است.
سخنران اصلی این دوره آقای دکتر محمود آسیاچی با بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی در مشاورههای مدیریتی؛ مدرس دانشگاه تهران (دورههای MBA&DBA)، کارشناس برتر صدا و سیما، مدیر اجرایی پروژههای مشاوره مدیریتی موسسه GRS انگلیس در ایران و مدرس، سخنران سمینارها و مشاوره مباحث بازاریابی و فروش/استراتژی) میباشند. در انتهای همایش نیز نشستی صنعتی با مدیریت آقای دکتر حمیدرضا کوشا (عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، بیش از ۱۵ سال سابقه صنعتی و پژوهشی در حوزه مدیریت کسب و کار، مترجم کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری») و با همکاری جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران ارشد سازمانها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی برگزار خواهد شد.
شرکتکنندگان در این دوره علاوه بر کسب تجربیات موفق مدیریتی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری شرکتهای بزرگی همچون هولدینگ صنایع غذایی سولیکو- کاله و ایرانسل، مجموعه پارت لاستیک و مجموعه نیان الکترونیک، با محتوای مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) از طریق سرفصلهای زیر آشنا میشوند.
-
تحلیل شرایط بازار امروز ایران و جهان
-
تشریح چشمانداز اقتصادی و تعامل با مشتریان آینده
-
تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، اصول و پیشفرضهای آن
-
دستهبندی مشتریان و هدفگذاری فروش آتی برای هر دسته از مشتریان
-
شناسایی نیازها و انتظارات عمومی و خاص هر دسته از مشتریان
-
تشریح مراحل راهاندازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
-
تشریح مدل گارتنر برای طراحی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
-
تشریح نقش واحدهای سازمان جهت تحقق اهداف فروش پیشبینی شده در مدل
-
تشریح فرایندهای ارتباطی و انواع روشهای ارتباطی B2B و B2C
-
تشریح تعریف و فرایند مدیریت وفاداری مشتریان
-
تحلیل انواع وفاداری مشتریان و قوانین وفادارسازی مشتریان
-
تشریح گامهای وفادارسازی
سخنرانان کلیدی:
لینک ثبتنام از طریق سایت:
http://olc.sadjad.ac.ir/product/CRM
ثبتنام حضوری:
مراجعه به مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه صنعتی سجاد - ساختمان ۲ - طبقه ۳ - دفتر مرکزآموزشهای آزاد
اطلاعات بیشتر:
۰۹۱۵۵۰۵۳۲۹۴ - ۰۵۱۳۶۰۲۹۳۱۲ ؛ مهندس مرتضی مهاجر - کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه