رفتن به محتوای اصلی

خبرها

همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

شنبه، ۱ دی ۹۷
همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز

دومین همایش از سلسله همایش‌های کاربردی در حوزه کسب و کار

«همایش جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز»

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی سجاد با همکاری مرکز آموزش‌های آزاد دومین همایش کاربردی در حوزه کسب و کار را با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز برگزار می‌نماید.

در این دوره شرکت کنندگان با شناسایی نیازهای مشتریان و هدف‌گذاری ارتقاء فروش آشنا شده و فرا می‌گیرند که چگونه مشتریان خود را بر اساس ارزشی که برای سازمانشان خلق می‌کنند دسته‌بندی نموده و استراتژی تعامل با آنها را تدوین و اجرا نمایند تا مشتریان وفاداری داشته باشند.

با توجه به اهمیت این دوره، به مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دفاتر روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و هتل‌ها و مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و کلیه افرادی که در هر کسب و کاری به دنبال افزایش فروش، وفاداری مشتریان، توسعه فروش و ... پیشنهاد می‌شود در این دوره ثبت نام نموده و از این فرصت بهره‌مند شوند.

طی جلسات برگزار شده با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، این همایش در سازمان فنی و حرفه‌ای استان مصوب شده و به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی معتبر از طرف دانشگاه صنعتی سجاد و سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

زمان برگزاری دوره پنجشنبه ۶ اُم دی‌ماه سال جاری می‌باشد و از ساعت ۸:۰۰ صبح لغایت ۱۸:۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

سخنران اصلی این دوره آقای دکتر محمود آسیاچی با بیش از ۲۴ سال سابقه اجرایی در مشاوره‌های مدیریتی؛ مدرس دانشگاه تهران (دوره‌های MBA&DBA)، کارشناس برتر صدا و سیما، مدیر اجرایی پروژه‌های مشاوره مدیریتی موسسه GRS انگلیس در ایران و مدرس، سخنران سمینارها و مشاوره مباحث بازاریابی و فروش/استراتژی) می‌باشند. در انتهای همایش نیز نشستی صنعتی با مدیریت آقای دکتر حمیدرضا کوشا (عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، بیش از ۱۵ سال سابقه صنعتی و پژوهشی در حوزه مدیریت کسب و کار، مترجم کتاب «مدیریت ارتباط با مشتری: دستیابی به تعالی در مدیریت مشتری») و با همکاری جمعی از اساتید دانشگاه و مدیران ارشد سازمان‌ها در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره علاوه بر کسب تجربیات موفق مدیریتی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری شرکت‌های بزرگی همچون هولدینگ صنایع غذایی سولیکو- کاله و ایرانسل، مجموعه پارت لاستیک و مجموعه نیان الکترونیک، با محتوای مدیریت ارتباط با مشتری (Customer Relationship Management) از طریق سرفصل‌های زیر آشنا می‌شوند.

  • تحلیل شرایط بازار امروز ایران و جهان

  • تشریح چشم‌انداز اقتصادی و تعامل با مشتریان آینده

  • تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، اصول و پیش‌فرض‌های آن

  • دسته‌بندی مشتریان و هدف‌گذاری فروش آتی برای هر دسته از مشتریان

  • شناسایی نیازها و انتظارات عمومی و خاص هر دسته از مشتریان

  • تشریح مراحل راه‌اندازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  • تشریح مدل گارتنر برای طراحی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

  • تشریح نقش واحدهای سازمان جهت تحقق اهداف فروش پیش‌بینی شده در مدل

  • تشریح فرایندهای ارتباطی و انواع روش‌های ارتباطی B2B و B2C

  • تشریح تعریف و فرایند مدیریت وفاداری مشتریان

  • تحلیل انواع وفاداری مشتریان و قوانین وفادارسازی مشتریان

  • تشریح گام‌های وفادارسازی

سخنرانان کلیدی:

سخنرانان کلیدی


لینک ثبت‌نام از طریق سایت:

http://olc.sadjad.ac.ir/product/CRM

ثبت‌نام حضوری:
مراجعه به مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه صنعتی سجاد - ساختمان ۲ - طبقه ۳ - دفتر مرکزآموزش‌های آزاد


اطلاعات بیشتر:
۰۹۱۵۵۰۵۳۲۹۴ - ۰۵۱۳۶۰۲۹۳۱۲ ؛ مهندس مرتضی مهاجر - کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه